آ

  • آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • آزمون نیکویی برازش بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • آسیب‌های جسمی و روانی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]

ا

  • ابزار اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • ادراک از کمال گرایی والدین ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 7-32]

  • ادراک معلمان بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]

  • اعتیاد به اینترنت ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • اعتیاد به تلفن همراه ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • اعتبار اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]

  • اعتباریابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]

  • اعتباریابی تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 53-75]

  • اعتباریابی پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • امید ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]

  • اندازه‌گیری عملکرد سازمانی اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]

  • انگیزش ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • اهمال‌کاری تحصیلی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

ب

  • بافت انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]

  • باورهای خود ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]

  • بی‌صداقتی تحصیلی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

  • بهزیستی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

  • بهینه کاوی اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]

پ

  • پایایی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • پایایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]

  • پرسشنامه پرما ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

  • پرسشنامه پنج بزرگ اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]

  • پرسشنامه شخصیت اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]

  • پیشینه ی تحصیلی بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]

ت

  • تحلیل عاملی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]

  • تحلیل عاملی تأییدی ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]

  • تحلیل عاملی تاییدی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 95-111]

  • تحلیل عاملی تاییدی" هنجاریابی پرسشنامه طرحواره‌های ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]

  • تحلیل عاملی تائیدی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • تحمل پریشانی ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • تلفن همراه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]

ج

  • جزم اندیشی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

خ

  • خودتنظیمی ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

د

  • دانش آموزان ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 55-73]

  • دانش‌آموزان ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 95-111]

  • دانش آموزان دورة متوسطه ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • رفتار شهروندی سازمانی معلمان ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

  • روایی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • روایی اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]

  • روایی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]

  • روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]

  • روان‌شناسان ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]

  • روایی و پایایی اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • روایی و پایایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

  • روایی و پایایی ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

س

  • ساخت ساخت و اعتباریابی پرسشنامه آسیب‌های جسمی و روانی تلفن همراه [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 75-93]

  • ساختار عاملی ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • ساختار عاملی بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • ساختار عاملی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 55-73]

  • ساختار عاملی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 33-54]

  • ساختار عاملی اعتبار، روایی و ساختار عاملی پرسشنامه پنج بزرگ(BFI) در دانشجویان دانشگاههای تهران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 145-165]

  • ساختار عاملی هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 121-154]

  • ساخت پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی معلمان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 67-89]

  • سالمندان ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • سبک تفکر بررسی مقدماتی ساختار عاملی و ویژگی های روانسنجی پرسشنامه جزم اندیشی در بین دانشجویان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 145-171]

  • سرفصل دروس بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • سنجش کمال‌گرایی ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 7-32]

  • سواد ارزشیابی زبان٬ ارزشیابی کلاسی بررسی سواد ارزشیابی معلمان در کلاسهای آموزش زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی: تاثیر پیشینۀ تحصیلی [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 7-38]

ش

  • شیء انگاری بدن ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]

  • شاخص واگرایی جفری بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • شایستگی تحصیلی ساخت و اعتبار یابی مقیاس ارزیابی شایستگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول شهر تبریز [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 81-113]

  • شکوفایی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

ع

  • عملکرد مدیران مالی هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 121-154]

ف

  • فابینگ ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • فعالیت‌های داوطلبانه ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 33-54]

ک

  • کارآیی اندازه‌گیری عملکرد سازمانی به مثابه ابزار برنامه‌ریزی و بهینه‌کاوی در آموزش و پرورش [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 99-120]

  • کارکردهای اجرایی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • کرامباف و ماهولیک ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]

  • کلید واژه ها: تحریف های شناختی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه "چگونه من فکر می کنم" برای سنجش تحریف های شناختی در دانش آموزان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 55-73]

  • کلیدواژه‌ها :"طرحواره‌های ناسازگار اولیه هنجاریابی پرسشنامه طرحواره‌های ناسازگار یانگ در بین دانشجویان شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 135-163]

  • کلیدواژه ها : کمال گرایی والدین ساخت و اعتباریابی مقیاس ادراک ازکمال‌گرایی والدین [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 7-32]

م

  • مشاوران ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]

  • معنای زندگی ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]

  • مقیاس ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس امید به مراجع در مشاوران و روان‌شناسان [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 33-51]

  • مقیاس تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 53-75]

  • مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 77-98]

  • مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند ویژگی های روان‌سنجی مقیاس ضرب‌آهنگ شناختی کند(SCTS) فرم والد در بین کودکان ایرانی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 95-111]

ن

  • نافرمانی مقابله‌ای ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

  • نقض قانون ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای آسیب‌زای تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 27-49]

و

  • واژگان کلیدی: مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی- ویراست دوم ویژگی‌های روان سنجی مقیاس درجه بندی رفتاری کارکردهای اجرایی – ویراست دوم (BRIEF-2)در دانش آموزان 13 تا 18 سال [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 165-186]

  • واگرایی بررسی میزان واگرایی سرفصل دروس و سوال‌های آزمون با استفاده از آزمون نیکویی برازش و شاخص جِفری (نمونه موردی: سوال‌های درس آمار آزمون تحصیلات تکمیلی 1397-1393) [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 63-80]

  • وانمودگرایی تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 53-75]

  • وانمودگرایی تحصیلی تدوین ساختار عاملی مقیاس وانمودگرایی تحصیلی بین دانشجویان پرستاری [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 53-75]

  • ورزش اعتباریابی پرسشنامة بازاریابی رسانه های اجتماعی در ورزش [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 39-63]

  • ویژگی های روانسنجی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی پرما [دوره 12، شماره 45، 1400، صفحه 115-134]

  • ویژگی‎های روانسنجی ویژگی های روانسنجی مقیاس تحمل پریشانی(سیمونز و گاهر، 2005)در سالمندان [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 49-64]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ساختار عاملی ‎و ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس عمومی فابینگ [دوره 12، شماره 46، 1400، صفحه 7-26]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهه فعالیت‌های داوطلبانه در اعضای هلال احمر ایران [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 33-54]

ه

  • هدف در زندگی ساختار عاملی پرسش‌نامه‌ی هدف در زندگی [دوره 12، شماره 47، 1400، صفحه 7-32]

  • هنجاریابی هنجاریابی و بررسی ساختار عاملی پرسشنامه محقق ساخته عملکرد مدیران مالی بر اساس نظریه سوال_پاسخ [دوره 12، شماره 48، 1400، صفحه 121-154]

login